Ceva -_-

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Prietenia....

Prietenia e totul. Chiar, daca in unele "prietenii" (da, cu ghilimele!) , sunt minciuni , tradare , multe altele , dupa atata timp iti vei gasi prieten/a adevarat/a. Eu mi-am gasit-o. Se numeste DIANA. De cand am cunoscut-o ea ma facea sa rad, era alaturi de mine, oricand si la orice ora, O IUBESC SI O VOI IUBII MEREU !
Cand ne-am cunoscut a fost in luna octombrie, 2009. Eram pe un site,pe un chat nenorocit, si imprietenindu-ne noi de la faza cu "Granini, Mirinda" (sucurile noastre pref.) am ajung BFF. Pe 4 sept. 2010 ne-am intalnit, toate cele. Acum, in prezent, suntem mai unite ca oricand. :]

Prietenia inseamna :
-sinceritate, iubire, interes, pasare fata unul de celalalt, fiind alaturi de prieten intotdeauna,consolandu-l, facandu-l sa rada, etc.

Se stie! Pe sistem :]]

Te iubesc, Diana! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu