Ceva -_-

duminică, 21 noiembrie 2010

Un inger cazut ..

Cand ti-e lumea mai draga, de-odata, cineva, care-l credeai prieten , iti dezvaluie secretele / secretul . Te duci la el, plagand, spunandui
"Te credeam prietena ... acum , ma tradezi!"
"Mda. Si ? :) Prietena mea e altcineva " zice ea, tantos.
Auzind aceste vorbe, fugi plagand ... fugi, gandindu-te DE CE TU?, de ce tre' sa suferi?

Fugi pe strada, in ploaie, cu lacrimi amare care curg pe obrazul tau. Gandindu-te, oare, la fapta "prietenei" tale.
Fugind,  plagand in ploaie ... dau de prietena mea, cealalta, care chiar ma iubea, ma ajuta, tinea la mine (Diana) , si ma intreaba
"Ce-ai patit, Cristina?"
"Ea... :-j care-o credeam totusi o amica, e o falsa! Ai avut dreptate" , i-am spus eu luand-o in brate si ea pe mine.
"Hai fata, da-o naibii, eu te iubesc >:D< "
"Ai avut mare dreptate, o credeam si eu mai altfel, ca s-a schimbat ... s-a schimbat pe naiba! Da, ne-am certat, dar de ce sa spuna la toata lumea?"
"Fiindca e o nesimtita, ignor-o!"
"Tu esti CEA MAI BUNA PRIETENA A MEA PT TOTDEAUNA! Bff :x >:D< " ii zic eu lunad-o in brate, iar :))
"Ce romantic... >:D< Si tu a mea " zice ea, facandu-ma sa rad.
" :))) " rad si eu.
"Hai sa ne plimbam, fata :x "
"Bine. >:D< "

EA e prietena mea cea mai buna. :] Fie ca e mai mare ca min e cu 2 ani, fie ca sta cam departe de mine.. e EA, prietena mea cea mai buna, bff, bififi,befefe, bafafa :]]

Am iubit-o, o iubesc, si-o voi iubii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu