Ceva -_-

vineri, 24 decembrie 2010

Animalele + iarna ... :x

-MEOW! Ce gheata frumoasa... Ma vad prin ea! E superb, spune pisica uitandu-se lung.
-Wraf! Si mie imi place, spune un catel.
-Ce cauti tu aici?!
-Wraf! Ma bucur de peisaj. Dar tu, Pisy?
-Atingeam aceasta gheata... Seamana a fi o oglinda.
-Da, stiu. E frumos...
-Meow... Brrr. E rece. Nu mai da cu zapada in mine!
-Dar... NU am dat eu.
-Atunci cine? Mama mare?
-A dat cainele vecin , Arbil.
-Meow... M-ai udat, prostovanule!! spune pisica in sictir.
-Ha,ha,ha.. Glumeam!  
  Pisica, infuriata, arunca si ea una in caine, cand de odata...
-Hey, Matzy! Da-te la o parte...
-O, nu. Ai dat in fitoasa, pisica vecina.
-Meow,meow.. Pisy, esti o ....
-Da, ca tine. O PISICA! Ce ziceti sa nu ne mai certam si sa facem o bataie cu zapada?
-Meow.. eu nu ma joc. :|
-Wraf,wraf. Eu vreau!
-Wraf si eu.
Animalutele nebune se jucau si vin stapanii si le spun :
-Hey! Pisy. Azorel... ce va mai distrati! Haideti in casa, e frig.!
-Meow..:(
-Wraf! :(
S-au dus in casa si s-au incalzit. Au mancat. Asta da joaca de animale. :))

Aceste personaje sunt din viata reala. ^^
Va rugam NU copiati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu