Ceva -_-

duminică, 5 decembrie 2010

A venit "Mos Niculae" !

Iata ca a venit si Mosu' Niculae. Sarbatoritii care-i cunosc sunt : bunica , unchiul , un vecin si o colega din clasa. La multi ani celor cu numele de Niculae, Nicoleta, Niculina , etc.

Ce-ati primit de la 'Mosul' Niculae? :o

Eu am primit :
-fructe (banane,portocale, samd. )
-dulciuri (ciocolata, toffifee, nesquick, oreo...)
-o bluza (e foarte sweet. <3)
-elastice pt par
-30 de lei.

Nu e cine stie ce fata de altii care primesc telefoane, IPod, IPhone, Wii, DVD. ^^
Totusi, a fost oferit din inima de catre mama si tata. Am o colega in clasa care sta la Casa pentru copii ^-^ Eu stau cu parintii, ea nu.
Eu ma bucur ca ii am pe cei dragi aproape. ;x

Lasa, de Craciun voi primi mai multe. :-j

La multi ani. :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu