Ceva -_-

miercuri, 22 decembrie 2010

Music is life. ;x

                     
Muzica -> un lucru super. Te binedispune, nu te tradeaza, iti e intodeauna prieten... Fie ca iti place,rock-ul, pop-ul, hip`hop-ul,dance,classic.

Melodiile mele preferate ar fi (nu fac top-ul, scriu doar) :

Lady GaGa - Alejandro, Poker Face, Bad Romance, Paparazzi.
Rihanna-Disturbia,Only Girl (in the world)
Ke$ha-Take It Off
Inna-10 minutes, Hot, Love, Seniorita.
Britney Spears-If you seek Amy, Three (3)
Miley Cyrus-Ordinary girl.
T.a.t.u - All the things she said, All about us.
Morandi-Angels,Africa. 
Madalina Manole-Fata draga, Suflet gol.
Andra - Something New, Un lucru sa-mi dai, Abelia, Prietenie adevarata.
Alina Sorescu-Nimeni, Te iubesc (tu stii...)
Nico-Un ideal

-Asta ar fi un top  =]]-
Imi plac melodiile cu stilul Dance. <3

LOVE MUSIC! IT IS IN MY SOUL! <3

Un comentariu:

  1. Eu traiesc pentru muzica,este bateria mea,daca nu ascult muzica dimineata sunt ca un zombi pe timpul zilei,app,imi place poza de profil,foarte creativa.O zi frumoasa,kiss

    RăspundețiȘtergere