Ceva -_-

vineri, 3 decembrie 2010

Un site , teribil de amuzant! :]]

Eu cunosc un site care la o categorie mori de ras. Acel site este pt a ajuta, sunt cateva categorii, iar fetitele / baietii intre 10-13 ani isi bat joc.Sincera sa fiu la unele mori de ras vazand ca unii oameni zic FEL si FEL de PROSTII imense. :]]

Uitati :

farainhibiti intreaba :
E ceva grav daca fac sex in 3? .

ciudata intreaba :
M-am masturbat cu un PSP, pot ramane insarcinata?!

Anonim intreaba :
M-am masturbat cu degetul si mi-am atuns ovarele, pot ramane insarcinata?

elasexygagica intreaba :
Visul meu e sa ma violeze cineva legata de pat =p~ ;x . Al vostru care e?

Elasexygagica intreaba:
Baietzii, cat de mult iubiti sfarcurile fetelor? :-*

Si multe alte intrebari a la ; @farainhibiti [cu un I , asa vrea don'soara] , @ciudata, @Anonimii, @elasexygagica.

Un comentariu:

  1. Toti acesti utilizatori de pe TPU,este o singura persoana.Oricum,ne amuzam si noi cu intrebarile si raspunsurile lor.Mai era o intrebare de genu"Daca mananc banane o sa-mi creasca bananier in stomac?":))

    RăspundețiȘtergere